Wiskunde examen.

Wat ziet mijn dochter tegen dit examen op. Ze staat een 6,7….. Ze oefent en oefent. Meer dan dat kan ze niet doen. De inzet s echt suuuuuper.

Ze ging gisteren echt heel op tijd naar bed. Formules zaten in haar hoofd…..

Deze ochtend staat ze op tijd op. Vers fruit was haar wens om mee te ontbijten. Check.

Fingers crossed.

Het viel uiteindelijk heel erg tegen. Deze toets was heel anders dan alle oefentoetsen. Zelfs die van vorig jaar leek hier niet op. Ik hoor dit van meer kids.

Plaats een reactie