
Ik kende deze reclame nog van vroeger. π΅ AEG laat je niet in de steekπ΅.
Nou ik kan je vertellen, dat doen ze wel. Vijf jaar geleden kocht ik onze π©βπ§βπ¦ nieuwe oven. Zo trots. Met bonnen. In no time had ik vocht in de deur. Gebeld met media markt waar ik de oven had gekocht. Er kwam een monteur. Het euvel leek verholpen. Half jaar daarna weer hetzelfde gezeur. Weer een monteur. Een garantie op een garantie. Fijn hoor.
Toen ging het een jaar goed. En nu? Einde garantie. Als ik de oven aanzet vliegen alle stoppen eruit. Zelfs de aardlekschakelaar. Ik heb al iemand laten kijken. Die zegt dat het deurtje kapot is, daardoor vocht in de deur, oververhit, stoppen slaan eruit. Serieus? Dat was al twee maal eerder bekend. Zou gemaakt zijn.
Zo klaar mee. Mocht je een monteur kennen. Graag. Zo niet? Ik probeer nu te eten zonder een oven. Maar pfew. Dat valt niet mee. Wij zijn dol op koekjes bakken, broodjes uit de oven, etc etc. Tips om te leven zonder een oven zijn welkom. Mijn buren hadden hetzelfde euvel. Na een klacht gediend te hebben, geen service, zijn ze over gestapt naar een ander merk.
