Wel of geen klacht indienen…..

Ik verwachtte gisteren een pakje van bol.com. Tussen 18:00 en 21:00…. Dacht ik. Ik ga nu twijfelen of het misschien 22:00 was. Maar dan nog.

Om 22:20 ging ik naar bed. Even gluren bij de buren. Zij waren nog wakker. En daar lag ik dan in bed. Totaal ontspannen om te gaan slapen. 22:35, de bel ging. Niet een keer maar wel drie keer. Tring, triiiiing, triiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing. Ik wist genoeg. Het pakje. Snel een app naar de buuf gestuurd of zij het pakje wilde aannemen. Ondertussen werd er gebonkt op de deur, geklopt op de ramen en maar bellen. Ik werd er bijna bang van.

De buuf appte mij; ze wilde het pakje aannemen maar meneer scheurde voor haar neus weg 😱. Vanmorgen kwam mijn andere buurvrouw het pakje brengen. Ik vroeg nog aan haar: vindt je dit normaal? Nee, dat vond zij ook niet. Normaal had zij nooit zo laat opengedaan om een pakje aan te nemen. Maar ze verwachte eigenlijk iets, vandaar. En dan zegt meneer de bezorger ook nog eens; die mensen hiernaast deden niet open. Nou, zegt mijn buurvrouw, op dit tijdstip is dat niet gek.

En dan nu? Ik ben niet zo van de klachten hoor. Maar allebei de buurtjes vonden het gedrag van meneer niet normaal. En ik zeker niet. Toch maar even een chat bericht geregeld.

Een paar dagen later kreeg ik onderstaand antwoord;

2 thoughts on “Wel of geen klacht indienen…..

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s