Een klacht indienen bij een vaatwasser, foto camera bedrijf of…..

Wij hebben te maken met een lekkend dak. Een foto camera die niet functioneerd. En dan ook nog eens een vaatwasser die niet schoonmaakt en steeds het vieze water niet weg pompt. Dit alles valt binnen de garantie. Heel fijn….. Maar dan nog moet je afspraken maken en bellen en mailen etcetera. 

Afgelopen maandag heb ik een afspraak gemaakt met Siemens om onze vaatwasser na te laten kijken. Deze maakt namelijk de vaat niet altijd schoon. Het vieze water blijft onderin de vaatwasser hangen. En dit terwijl dit apparaat nog maar ruim een half jaar oud is. 

  
Ik heb nu een klacht ingediend….. Wij kregen een afspraak mee voor afgelopen woensdag/vandaag. Tussen 12:00 en 18:00 zou er een monteur komen. Ene meneer Klein…. Ik heb gewacht en gewacht….. Niks en niemand kwam. Om 18:30 maar eens gebeld. En wat krijg je dan te horen? Sorry, uw afspraak is niet helemaal doorgekomen. Hij staat er wel maar wij hebben niks ondernomen. Lekker dan….. Dit is toch niet meer van deze tijd? En dan zeg ik ook nog eens; ach, dit kan gebeuren. En later dacht ik, dit is toch niet normaal? Ik blijf de hele middag thuis voor….. niks. Snel weer een nieuwe afspraak gemaakt. En komen ze dan weer niet? Ik heb de naam en tijd genoteerd. Ik spaar alles op. En ik maak inmidels geen telefonische afspraken meer. Alles gaat nu via de mail. Zwart op wit! De volgende keer schakel ik mijn verzekering in; mijn rechtsbijstand. Ik betaal hier niet voor niks voor.

  

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s